مسیر یادگیری

برای یادگیری عمیق زبان ترکی و کسب مدرک معتبر چه مهارت هایی نیاز داریم؟

دوست داری همین امروز شروع کنی؟ دوره رایگان برات مناسبهآموزش رایگان ترکی استانبولی
آب و هوا به ترکی استانبولی

لغات و اصطلاحات آب و هوا به ترکی استانبولی

اطلاع داشتن از وضعیت آب و هوای روزانه برای افرادی که قصد سفر به ترکیه دارند بسیار مهم است، و دانستن لغات و اصطلاحات آب و هوا به ترکی استانبولی می‌تواند بررسی آب و هوا را برای ما راحت‌تر کند. از این رو در این مقاله به یادگیری اصطلاحات آب و هوا به ترکی استانبولی می‌پردازیم تا بتوانیم با دقت بیشتری برنامه سفر خود به ترکیه را بچینم یا برای دوستانی که در ترکیه زندگی ‌می‌کنند دانستن شرایط آب و هوا می‌تواند کمک زیادی کند.

لوازم تحریر به ترکی استانبولی

راهنمای جامع انواع لوازم تحریر به ترکی استانبولی

لوازم تحریر یکی از مهمترین وسایلی است که همیشه، در همه حال و هر کجا به آن نیاز داریم و این نیاز زمانی بیشتر می‌شود که ما در ترکیه زندگی می‌کنیم یا درس می‌خوانیم و شاید اسامی انواع لوازم تحریر به ترکی استانبولی را ندانیم، که در این مقاله سعی می‌کنم تا حد ممکن اسامی تمام لوازم تحریر را به زبان ترکی استانبولی بیاورم تا نیاز شما دوست عزیزی که در ترکیه هستید رفع بشود.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی؛ 7 مرکز خرید بی‌نظیر

بهترین مراکز خرید کوش آداسی؛ 7 مرکز خرید بی‌نظیر

کوش آداسی یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای ساحلی ترکیه، نه‌تنها برای علاقه‌مندان به تاریخ و طبیعت، بلکه برای دوستداران خرید نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. مراکز خرید کوش آداسی به‌خوبی نیازهای مختلف را پوشش می‌دهند؛ از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید مدرن و بین‌المللی، هر کدام تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خرید را برای شما به ارمغان می‌آورند. در این مقاله به بررسی بهترین مراکز خرید در کوش آداسی می‌پردازیم.

همه چیز درباره سفر به ترکیه با ماشین شخصی + شرایط، مدارک و هزینه

همه چیز درباره سفر به ترکیه با ماشین شخصی + شرایط، مدارک و هزینه

ترکیه، مقصدی محبوب برای گردشگران ایرانی محسوب می‌شود. میان روش‌های مختلف، سفر به ترکیه با ماشین شخصی به دلایل متعدد، انتخابی جذاب است. در مقایسه با سایر روش‌ها مانند هواپیما، سفر با ماشین شخصی هزینه کمتری دارد، دراین‌صورت شما آزادی کامل برای برنامه‌ریزی سفرتان دارید و می‌توانید هر زمان که خواستید، توقف و استراحت کنید. همچنین با این کار، محدودیتی برای بار نیز ندارید! در این مقاله کلیه شرایط سفر به ترکیه با ماشین شخصی را به شما می‌گوییم.

آشنایی با فستیوال های ترکیه در سال 2024 در مجله زبان ترکی

آشنایی با فستیوال های ترکیه در سال 2024

غوطه‌ورشدن در فرهنگ کشوری جدید، یکی از بهترین بخش‌های سفر و زندگی در آنجاست؛ چه راهی بهتر از شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای محلی؟! ترکیه با طیف گسترده‌ای از فستیوال‌ها، از تعطیلات ملی و مذهبی گرفته تا جشنواره‌های موسیقی، برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای دارد. برخی از این جشنواره‌ها هر سال در تاریخ مشخصی برگزار می‌شوند، درحالی‌که تاریخ برگزاری برخی دیگر کمی تغییر می‌کند. در ادامه لیستی از بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای سال 2024 ترکیه را برای‌تان آورده‌ایم.

بررسی شرایط و هزینه‌های زندگی در آنتالیا ترکیه در سایت زبان ترکی

راهنمای جامع زندگی در آنتالیا ترکیه + شرایط و هزینه‌ها

آنتالیا، شهری ساحلی در جنوب غربی ترکیه با آب‌وهوای مدیترانه‌ای علاوه‌بر یک مقصد گردشگری عالی، به دلیل فرصت‌های شغلی متنوع و هزینه‌های زندگی نسبتاً مناسب، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای مهاجرت برای ایرانیان است. براساس سرشماری‌های اخیر در سال 2023 بیشتر جمعیت 2.5 میلیون نفری آنتالیا مسلمان هستند و تشابه فرهنگی زیادی با ایرانیان دارند؛ بنابراین در ادامه یک راهنمای جامع و به‌روز برای زندگی در آنتالیا ترکیه برای‌تان آماده کرده‌ایم تا با دیدی باز، تصمیمی هوشمندانه بگیرید.

دوست داری همین امروز شروع کنی؟ دوره رایگان برات مناسبه

490.000توماندسترسی رایگان
ثبت نام دوره
مشاوره رایگان 0912 - 5192095

تمام حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به زبان ترکی می‌باشد.

سبد خرید

Empty cart هنوز هیچ دوره ای اضافه نکرده اید.